Kiropraktor, ledig time i dag! Les mer

Fysioterapeut, kiropraktor og osteopat når du trenger det

• Fra 695,-
  • Kort ventetid
  • Bruk din helseforsikring hos oss

Hvorfor Dr.Dropin Fysikalske?

Opplever at vi har høy faglig kompetanse
Årlige konsultasjoner
Mener vi har gode fasiliteter
Synes vi leverer god oppfølging og ivaretar pasienten

Vi hjelper deg å bli kvitt smerter og plager!

Våre terapeuter er eksperter på muskler og ledd. Vi tilbyr behandling, oppfølging og veiledning for deg som vil bli kvitt plager og ta vare på kroppen din, uansett utgangspunkt.

Les mer om hva vi kan hjelpe deg med her

Nyhet! Utvidet tilgjengelighet hos kiropraktor Ana-Maria

Mange pasienter etterspør behandling hos Ana-Maria. Nå har hun utvidet arbeidstiden sin og kan ta imot flere nye pasienter.

Hun har 15 års erfaring i klinisk praksis, og hun jobber med både akutte og kroniske muskel-og skjelettplager i nakke, rygg, skuldre, bekken, hofter, knær, radierende smerter (isjialgi) i armer eller ben, hodepine og ikke minst bekkenleddsmerter.

Hvor kan du bestille time hos Ana-Maria?
📍 Majorstuen - Hegdehaugsveien (Oscars gate 20)

Se ledige timer hos Ana-Maria:

Bruk din helseforsikring hos oss

Vi har avtale med alle de største forsikringsselskapene, slik at du kan bruke behandlingsforsikringen din hos oss.

Les mer om hvordan du bruker din forsikring

En langsiktig investering i din egen helse

Grundig undersøkelse

Våre behandlere arbeider grundig med å kartlegge og forstå årsaken til plagene dine.

Behandlingseffekt som varer

Når du velger oss betaler du ikke for kortvarig lindring, men investerer i din egen helse.

Tett oppfølging

Vi lager en plan for oppfølging og er med deg «hele veien», hvis du har behov for det.

Vi holder deg i bevegelse

Ta tak i kroppen, før den får taket på deg.

Se ledige timer

Ønsker du veiledning om hva som er riktig behandling for deg?

Telefonveiledning

Autorisert helsepersonell er klare til å svare på dine spørsmål. Vi besvarer telefonen innen 30 sekunder. Helt kostnadsfritt for deg.

Finn behandler

Finn behandler som passer deg og dine behov ved å filtrere på ett eller flere kriterier.

Sykmelding hos kiropraktor

Alle kiropraktorer kan skrive ut sykmelding med varighet inntil 12 uker.

En sykmelding blir vurdert av kiropraktor når det foreligger medisinske årsaker som forhindrer deg fra å være til stede på jobb. Det er opp til den som utfører sykmeldingen å vurdere om det finnes vesentlige medisinske grunner til at du må være fraværende fra arbeidet, både ved førstegangs sykmelding og ved senere tilfeller.

NB! Våre kiropraktorer kan ikke tilbakedatere sykmelding.

Fotanalyse

Vi har terapeuter med spesialkompetanse på fotanalyser som kan hjelpe deg med en rekke plager knyttet til fot, ankel, kne og hofte. Gjennom en grundig fotanalyse kan du få hjelp med behandling og eventuelt bestille spesialtilpassede såler.

Hos oss blir du møtt med forståelse og høy kompetanse for at du skal få den hjelpen du trenger.

Les merSe ledige timer

Dette sier pasientene om oss

Google reviews
Kunne ikke vært bedre! Fikk ordentlig god hjelp, behandling og øvelser. Akkurat det jeg trengte. Fikk time raskt og de har utrolig flinke folk som tar godt vare på deg (var hos fysioterapeut, Hanne). Anbefales på det varmeste!😊🌸🌸Anita
Google reviews
Veldig enkelt bookingsystem. Jeg besøkte Ingrid Standal, og hun var veldig profesjonell. Hun stilte meg mange spørsmål for å vurdere problemet og fulgte opp med fysiske undersøkelser. Hun fant problemet mitt og ga meg tips og øvelser å gjøre hjemme. Veldig hyggelig også. Rent og moderne anlegg. Kan anbefales :)Lisa S
Google reviews
Dyktige folk som vet hva de driver med. Prisene er gode og det er som regel alltid mulig å få time fort!Benedikte Christensen

Finn fysioterapeut eller kiropraktor i Oslo, Bergen, Trondheim, Stavanger eller Sandvika

Våre fysioterapeuter og kiropraktorer er eksperter på muskler og ledd, inkludert hodepine, svimmelhet, rygg, nakke, skulder, albue, hånd, hofte, kne, ankel, fot og hel (plantar fascitt). Vi tilbyr undersøkelse, behandling, oppfølging og veiledning for deg som vil bli kvitt plager og ta vare på kroppen din. Vi er her for å dekke dine helsebehov, enten du befinner deg i Oslo, Bergen, Trondheim, Stavanger eller Sandvika.

Fysioterapeut i Oslo

Våre dyktige fysioterapeuter i Oslo står klare til å hjelpe deg med smerter i kroppen, inkludert hodepine, svimmelhet, rygg, nakke, skulder, albue, hånd, hofte, kne, ankel, fot og hel (plantar fascitt). Vi tilbyr kort ventetid med time på dagen. Enkel timebestilling.

Våre fysikalske klinikker har sentral beliggenhet, lange åpningstider og ligger i nærheten av kollektivtransport. Nedenfor finner du en oversikt over adresser og åpningstider.

Kiropraktor i Oslo

Våre dyktige kiropraktorer i Oslo står klare til å hjelpe deg med smerter i kroppen, inkludert hodepine, svimmelhet, rygg, nakke, skulder, albue, hånd, hofte, kne, ankel, fot og hel (plantar fascitt). Vi tilbyr kort ventetid med time på dagen. Enkel timebestilling.

Osteopat i Oslo

Våre dyktige osteopater i Oslo står klare til å hjelpe deg med smerter i kroppen, inkludert hodepine, svimmelhet, rygg, nakke, skulder, albue, hånd, hofte, kne, ankel, fot og hel (plantar fascitt). Vi tilbyr kort ventetid med time på dagen. Enkel timebestilling.

Fysioterapeut i Sandvika

Våre dyktige fysioterapeuter i Sandvika står klare til å hjelpe deg med smerter i kroppen, inkludert hodepine, svimmelhet, rygg, nakke, skulder, albue, hånd, hofte, kne, ankel, fot og hel (plantar fascitt). Vi tilbyr kort ventetid med time på dagen. Enkel timebestilling.

Kiropraktor i Trondheim

Våre dyktige kiropraktorer i Trondheim står klare til å hjelpe deg med smerter i kroppen, inkludert hodepine, svimmelhet, rygg, nakke, skulder, albue, hånd, hofte, kne, ankel, fot og hel (plantar fascitt). Vi tilbyr kort ventetid med time på dagen. Enkel timebestilling.

Osteopat i Stavanger

Våre dyktige osteopater i Stavanger står klare til å hjelpe deg med smerter i kroppen, inkludert hodepine, svimmelhet, rygg, nakke, skulder, albue, hånd, hofte, kne, ankel, fot og hel (plantar fascitt). Vi tilbyr kort ventetid med time på dagen. Enkel timebestilling.

Fysioterapeut i Stavanger

Våre dyktige fysioterapeuter i Stavanger står klare til å hjelpe deg med smerter i kroppen, inkludert hodepine, svimmelhet, rygg, nakke, skulder, albue, hånd, hofte, kne, ankel, fot og hel (plantar fascitt). Vi tilbyr kort ventetid med time på dagen. Enkel timebestilling.

Fysioterapeut i Bergen

Våre dyktige fysioterapeuter i Bergen står klare til å hjelpe deg med smerter i kroppen, inkludert hodepine, svimmelhet, rygg, nakke, skulder, albue, hånd, hofte, kne, ankel, fot og hel (plantar fascitt). Vi tilbyr kort ventetid med time på dagen. Enkel timebestilling.

Kiropraktor i Bergen

Våre dyktige kiropraktorer i Bergen står klare til å hjelpe deg med smerter i kroppen, inkludert hodepine, svimmelhet, rygg, nakke, skulder, albue, hånd, hofte, kne, ankel, fot og hel (plantar fascitt). Vi tilbyr kort ventetid med time på dagen. Enkel timebestilling.

Sykmelding hos kiropraktor

Trenger du sykmelding? Alle kiropraktorer kan skrive ut sykmelding med varighet inntil 12 uker.

Se ledige timer hos fysioterapeut, kiropraktor og ostepat

Se ledige timer hos fysioterapeut og kiropraktor

Kontakt Oss

Har du spørsmål eller trenger hjelp med å bestille time? Kontakt oss i dag, så hjelper vi deg med å finne den beste løsningen for dine helsebehov.

Kontakt Dr.Dropin